Totoarena

Telefon pandai Meizu akan tiba juga akan membikinkan anda lihat telefon pandai lewat cara yang berbeza. Ia juga akan membikinkan anda lihat bahagian belakangnya. Meizu Pro 7 disahkan untuk pelancaran pada 26 Julai serta berbeza dari syarikat telefon pandai beda yang berikan tumpuan pada bahagian hadapan telefon pandai, Meizu berikan konsentrasi pada bahagian belakangnya.

Meizu 7 Pro Tampil Dengan 2 Screen


TELEFON PINTER MEIZU PRO 7 DENGAN DUA SCREEN 

t0k1d0k1 - Menurut Android Authority, telefon pandai itu juga akan diperlengkapi Screen LCD menegak yang bisa menuturkan permainan video spesifik atau mungkin saja sebagai viewfinder untuk selfie dengan camera paling utama berkembar di bahagian belakangnya maupun menuturkan pemberitahuan spesifik tanpa ada butuh menghidupkan screen besar di bahagian hadapan.

Ada banyak pengeluar telefon pandai beda yang sudah mencuba rekabentuk dengan screen berkembar. Antaranya yaitu HTC U Ultra, LG V10, LG V20 yang memakai screen ke-2 itu untuk untuk menuturkan info serta ikon aplikasi, tetapi screen ke-2 itu juga ditempatkan di bahagian hadapan. Yotaphone sudah mempelopori rekabentuk dwi screen dengan screen e-ink pada bahagian belakang telefon pandai keluarannya. Tetapi ia tidak berjaya menangkap ketertarikan market.

Meizu 7 Pro Tampil Dengan 2 Screen

Screen yang ditempatkan di bahagian belakang telefon adalah satu idea yang baik, tetapi kami belum juga sempat lihat ia diimplimentasikan dengan baik pada sesebuah telefon pandai yang di jual dengan komersial. Penambahan juga, bila screen belakang itu tidak berjaya menarik ketertarikan pemakai, sedikit tanda-tanda beda pada telefon pandai ini terlihat menarik, terutamanya pada kandungan harga USD412 iaitu sekitaran harga telefon pandai OnePlus 5.

Pada spesifikasi intinya yaitu screen 5. 2 inci 1080p, serta diperlengkapi dengan cipset Mediatek Helio X30. Namun untuk ketahui bagaimana prestasinya dibanding dengan telefon pandai yang beda, kita sangat terpaksa menanti pelancarannya lewat bln. ini.

Permainan : Agen Togel

Labels:
Posting Lebih Baru
This is the last post.

Posting Komentar

Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Diberdayakan oleh Blogger.